Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Ο μπαμπάς μου το' μαθε και σου το τραγουδώ.

Τον Μόγλη οι μαϊμούδες επήραν και παν
κι ενώ τον τραβούσαν ψηλά στα κλαδιά
αυτός τότε βλέπει τον άσπρο το Ραν
κι αμέσως του κράζει πολύ δυνατά.

Ο Ραν είναι αετός ή χαρταετός. Αυθαίρετο πόρισμά μου. Η πρώτη εκδοχή ανταποκρίνεται περισσότερο στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέγω στο υπόλοιπο τραγούδι. Η δεύτερη εκδοχή ωστόσο ικανοποιεί την εικονοπλαστική μου ανάγκη.

Άααασπρε Ραν άσπρε Ραν άσπρε Ραν άσπρε Ραν
οι μαϊμούδες τον Μόγλη επήραν και παν. χ2

χ2 για να το εμπεδώσεις εσύ. Εγώ το ξέρω ήδη. Τον λένε Ραν, είναι άσπρος και γνωρίζει πια πως ο Μόγλης έπεσε θύμα απαγωγής.

Για πέτα στη ζούγκλα να βρεις τον Μπαλού
να βρεις τον Μπακήρα τους άλλους αλλού
και γρήγορα τρέξτε στην κρύα μονιά
εκεί που τα Μπάντερλοκ στήσαν φωλιά.

Πετάει ο Ραν. Πέτα κι εσύ. Φτάσε το απαγορευμένο δάσος που εκτείνεται σφαιρικά κάτω απ' τα μαλλιά μου. Πρόκληση. Σ' αυτό το δάσος δε ζει τίποτα που θα μπορέσει να σου κάνει κακό αν είσαι μαζί μου ή με το Φανγκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου