Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Έπαθα μια σύγχυση έπαθα εικάζω πως την έπαθα.

Πρόβλημα. Να ένα πρόβλημα. Επιχειρώ να λύσω το πρόβλημα. Γράφω τώρα επειδή ήθελα να γράψω χτες αλλά δεν είχα μαζί μου μέσο γραφής μήτε ηλεκτρονικό μήτε συμβατικό. Ακούω σκαθάρια πάλι. Βεντουζάρω τα αυτιά μου στη ζαρντινιέρα και το βλέμμα μου στρίβει παρανοϊκά διαγώνια να φτάσει το χώμα. Προηγήθηκε αυτόματο πότισμα οπότε τώρα εγείρονται ενυδατωμένα τα οπωροκηπευτικά. Μεταξύ πολλών και καυτερές πιπεριές. Αυτές δεν ακούγονται όμως. Yesterdayyy all my troubles seemed so far awayyyy. Όχι πως τώρα είναι σιμά μου. Δεν είμαι μυωπική για να αποκαλύπτονται ξάφνου πράγματα και καταστάσεις μπρος μου. Ούτε τόσο δα μυωπική. Πφφφ θα' θελα να είμαι λίγο. Ίσα ίσα να δικαιολογείται η αγορά κοκάλινων γυαλιών. Γι' αυτό πήγα στον οφθαλμίατρο. Οι πονοκέφαλοι ήταν πρόφαση γατάκια. Obla di obla da life goes on λα λαλαλαλαlife goes on. Την κάνω την υπέρβαση και επιβιώνω και χωρίς γυαλιά. Φτάνει που έχω κρίκους σκουλαρίκια. [S]he said [s]he loves you and you know that can be bad yeah yeah yeaaaah. Άκυρο. Και διαφωνώ. Γιατί κακό; Got-to-be-a-joker-he-just-do-what-he-please σουπ τουρουτουρου ρουυυυυ ρουμ σουπ τουρουρουρου. Έτσι είναι. Γιατί έτσι πρέπει και γιατί το λέω εγώ η κόκκινη βασίλισσα. Twist n' shout. Σε προστακτική. Κουνήσου μαριονέτα μου στο ρυθμό της μουσικής. I look at all the lonely people.. και σκέφτομαι τι έκφραση θα πάρουν σαν τους πετάξω σε συναυλία των μιουζ, σε αλάνα με συνομηλίκους τους να παίζουν μπανάνα ξεμπανάνα ή στο εκ κινήσει αυτοκίνητο του μεγάλου τους έρωτα. So we sailed on to the sun till we found the sea green and we lived beneath the waves in our yellow submarine. Παρ' ότι υποβρύχιο, πάντα το κάνω εικόνα αραγμένο παρκαρισμένο σε σύννεφο αφράτο και παρ' ότι δηλωμένα κίτρινο, πάντα το βλέπω πολύχρωμο. Θα περνούσα μια μέρα στα σύννεφα. Χτες αυτό σκεφτόμουν. Πόσο θα' θελα να μένω κάθε βράδυ κι αλλού. Επιλεγμένα αλλού βέβαια. Εφτά χώροι διαμονής για τις εφτά μέρες της εβδομάδας μου. Το εξαπανέκαθεν σπίτι μου. Ένα διαμέρισμα στο Κουκάκι. Ένα τροχόσπιτο. Ένα ιστιοπλοϊκό. Ένα δενδρόσπιτο στον κήπο της Βαβανού. Μία σκηνή θεάτρου. Ένα υποβρύχιο στα σύννεφα. Εσωτερική διακόσμηση δική μου.













Άφησα χώρο στη φαντασία μου και σου. Nothing's gonna change my world. Και στο καπάκι.. You say you want a revolutiooon weeell you knowww.. we all wanna change the world.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου