Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Άστοχες βολές κι υπερβολές

Συναλλαγές. Εκεί που η προσφορά συναντά τη ζήτηση. Προσφέρω φιλία. Ζητάς φιλία; Έλα να γίνουμε φίλοι. Υπολογίζω πως αν γίνω λίγο φίλη σου, θα με ανταμείψεις με τηλεφωνήματα σε εβδομαδιαία βάση προς αποφυγή παραπόνων, με μία και μοναδική βραδινή έξοδο στην μπλε αλεπού που παρατήρησες πως την έχω απωθημένο, με συζητήσεις που να εμβαθύνουν ενίοτε σε ζητήματα καρδιοχειρουργικής που είναι κι απ' τα πιο εύκολα χειρουργεία και με λοιπές κοινωνικές δραστηριότητες. Αν γίνω πολύ φίλη σου, τα κέρδη δύνανται να πολλαπλασιαστούν. Το ρίσκο όμως αυξάνεται κατακόρυφα διότι πολύ-φίλε μου θα επενδύσω γενναιόδωρα συναισθηματικά πάνω σου. Κι είναι τώρα κάμποσος καιρός που συνειδητοποιώ αυτό το ρίσκο και παλεύω να θωρακιστώ. Τείνω μάλιστα να ασπαστώ την άποψη του χαριτολογώντας φίλου μου Έμερσον πως βαδίζουμε μόνοι μας σ' αυτό τον κόσμο. Οι φίλοι, όπως τους επιθυμούμε, είναι όνειρα και μύθοι.

Είμαι ρομαντική αλλά τούτη τη στιγμή που γράφω έχω την ανάγκη να πω τέρμα στις μεγάλες επενδύσεις. Κι αυτό πολύ-φίλοι μου είναι η τρομοκρατική δήλωση λίγο πριν την τρομοκρατική ενέργεια. Καλά τα καταφέρατε.

Αναρωτιέσαι αν αποποιούμαι την ευθύνη της τρομοκρατίας μου; Ναι αυτό κάνω γιατί μόνο εγώ δε φταίω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου