Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Εκνευρίστηκα τώρα.

Εκνευρίζομαι συχνά και θα προσπαθήσω να εξηγήσω το φαινόμενο.

Είναι θέμα ισοζυγίου και την έχω ήδη μεταλαμπαδεύσει πολλάκις αυτή μου τη γνώση. Συσσωρεύω πολλή ενέργεια. Προσλαμβάνω περισσότερη απ' όση δαπανώ. Η πρόσληψη έγκειται στο καταναλωθέν φαί μου θερμίδες διάολε και στην πρίζα μου. Έχω μια πρίζα στο δωμάτιό μου, δεξιά απ' το χρυσό κάδρο και κάτω απ' τον μωσαϊκό καθρέφτη. Τα βράδια η πρίζα μου είναι κατειλημμένη από το αντικουνουπικό. Τα πρωινά όμως τη συνδέω με δυο δάχτυλά μου, τον μέσο και τον παράμεσο που είναι και τα πιο μακριά. Μην μπερδεύεσαι. Ο δείκτης είναι μακρύτερος του παράμεσου μόνο στα κορίτσια. Εγώ είμαι αγόρι κι έχω πλάτες. Παρατηρήθηκε απόκλιση απ' το θέμα. Ανασκουμπώσου. Ως στόχος κάθε ημέρας τίθεται η επίτευξη μηδενικού ισοζυγίου. Συνεπώς αφότου φορτιστώ ξεκινά ο αγώνας αποφόρτισης. Η δαπάνη ηλεκτρικής ενέργειας έγκειται στη φυσική και νοητική μου δραστηριότητα. Επιλέγω να αγνοήσω τη θερμογένεση λόγω τροφής γιατί είναι αμελητέα και γιατί έτσι. Φτάνω να παρατηρώ λοιπόν πολλές μέρες το τεράστιο απόθεμα ενέργειας που λιμνάζει μέσα μου. Λάθος. Δε λιμνάζει. Ρέει ανεξέλεγκτα χωρίς να εκτονώνεται και αναγκάζει σε ταλάντωση τα νεύρα μου. Εκνευρισμός. Να ο ορισμός. 

Συνδέστε μου καλώδια σε χέρια και πόδια και ρουφήξτε την περίσσεια ενέργειάς μου να μην υποφέρω. Έως τότε πάω να σιδερώσω τα νεύρα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου